Skip to main content
© Circle. All rights reserved.
Powered by YOOtheme.

Ρόδη Κράτσα: «Ο κ.Τρεπεκλής ζήτησε η κ.Μοθωναίου να μετέχει στο ΦΟΔΣΑ»- Δρόμος διαφυγής στο ΝΑΥΑΓΙΟ: « Η νέα περιφερειακή διοίκηση, έχει την ευθύνη…» -Πράσινο Σημείο: «Το χειριζόταν ο κ.Καποδίστριας…»

09 Φεβρουαρίου 2024
  • «Ο κ.Τρεπεκλής ζήτησε η Μοθωναίου να μετέχει στο ΦΟΔΣΑ, ως έμπειρη περιφερειακή σύμβουλος κι εμείς ανταποκριθήκαμε θετικά…. Είναι τιμητικό για εμάς, που αναγνωρίζεται η τεχνογνωσία και το έργο μας»

ΔΡΟΜΟΣ ΔΙΑΦΥΓΗΣ ΣΤΟ ΝΑΥΑΓΙΟ

  • «Ένα έργο δεν χάνεται ποτέ, αν υπάρχει διάθεση να σωθεί … Η νέα περιφερειακή διοίκηση, έχει την ευθύνη στο τι θα κάνει με την απόφαση. Θα κάνει ένσταση ή κάτι άλλο το οποίο δεν γνωρίζουμε ή θα συμφωνήσει  στη πρόταση για 5 μέτρα χωρίς άσφαλτο;»

ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ

  • «Το χειριζόταν ο κ.Καποδίστριας που ήταν στα ευρωπαϊκά προγράμματα και ο οποίος είχε συχνά παράπονα, ότι ο δήμος δεν συνεργαζόταν. Όμως αυτό δεν θέλω τώρα να το κρίνω.

Το αντίστοιχο έργο  στη Κέρκυρα έγινε, παρελήφθη ο εξοπλισμός, μάλιστα ήμουν παρούσα»

 

Η Ρόδη Κράτσα Τσαγκαροπούλου  (τ.Περιφερειάρχης Ιονίων Νήσων), φιλοξενούμενη στο IonianRadio.gr μιλά ΕΚΤΕΝΩΣ στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη.

«Και η Ζάκυνθος και το Ιόνιο έζησαν μια νέα εποχή, όμως τα δημόσια έργα θέλουν χρόνια.

Το δρόμο διαφυγής τον πρωτοξεκινήσαμε το 2021. Αυτά θα φανούν στο μέλλον και εμείς είμαστε εδώ να τα παρακολουθούμε, να είμαστε συνεργάσιμοι και χρήσιμοι για  να μη χαθούν οι χρηματοδοτήσεις, να μη χαθεί το όραμα για πιο ασφαλή νησιά και θα έχουμε μια δημιουργική αντιπολίτευση.

Ο κ.Τρεπεκλής ζήτησε η Μοθωναίου να μετέχει στο ΦΟΔΣΑ, ως έμπειρη περιφερειακή σύμβουλος κι εμείς ανταποκριθήκαμε θετικά. Όταν παραλάβαμε την αγροτοκτηνοτροφική σύμπραξη, παραλάβαμε μόνο μια σφραγίδα και την κάναμε οργανισμό  με πρόεδρο τομ Νίκο Μουζακίτη. Είναι τιμητικό για εμάς, που αναγνωρίζεται η τεχνογνωσία και το έργο μας.

Ένα έργο δεν χάνεται ποτέ, αν υπάρχει διάθεση να σωθεί.  Δεν ήταν απλό έργο. Έπρεπε να επιδείξουμε γενναιότητα, γιατί είχαμε  απειλές ,παρεμβάσεις  για να   μη γίνει ο δρόμος διαφυγής.

Ο κ. Χρυσοχοιδης, ως υπουργός προστασίας του πολίτη την πρώτη φορά που ήταν . όταν μιλήσαμε για το δρόμο τότε, μου είπε ότι είχε δεχτεί και αυτός πολλά ερωτηματικά και παρεμβάσεις για να μη γίνει ο δρόμος, ενώ μου υπογράμμισε  είμαι γενναία και τα έβαλα με πολλούς.

Εμείς το έργο αυτό το φέραμε έτοιμο για χρηματοδότηση με 6 μέτρα πλάτος και άσφαλτο. Η αρχαιολογία το έβγαλε για 5 μέτρα και όχι άσφαλτο.

Πήγε στο συμβούλιο αρχαιολογίας στη Κέρκυρα όπου πλειοψήφησε   η πρόταση της  αρχαιολογίας, δηλαδή  ο δρόμο να είναι 5 μέτρα πλάτος και όχι άσφαλτος.

Σαν δημοτικός σύμβουλος τότε μετείχε και ο κ. Τρεπεκλής ο οποίος υπερθεμάτισε γι αυτή την πρόταση τότε, τώρα δεν ξέρω τι άποψη έχει.

Τώρα αυτό το έγγραφο ήρθε  τον Ιούλιο και περιμέναμε ενόψει και  των εκλογών να παρθούν αποφάσεις. Ο εργολάβος δεν μπορούσε να περιμένει τόσο μεγάλο διάστημα,  γιατί αυτό τον επιβαρύνει. Η νέα περιφερειακή αρχή, πρέπει να αποφασίσει αν θα τροποποιήσει αυτή τη σύμβαση που έχει συμφωνήσει ή θα κάνει κάτι άλλο.

Εμείς  επιμένουμε για τα  6 μέτρα με άσφαλτο  και διαπλάτυνση του υπάρχοντος δρόμου των Βολιμών. Η νέα περιφερειακή διοίκηση, έχει την ευθύνη στο τι θα κάνει με την απόφαση. Θα κάνει ένσταση ή κάτι άλλο το οποίο  δεν γνωρίζουμε ή θα συμφωνήσει  στη πρόταση για 5 μέτρα χωρίς άσφαλτο;

Εύλογα οι τεχνικές υπηρεσίες της ΠΕΖ έχουν απευθύνει ερώτημα στη δασική υπηρεσία, αν θεωρεί ότι ο δρόμος των 5 μέτρων μπορεί να επιτελέσει το σκοπό για τον οποίο έχει γίνει όλη αυτή η ιστορία. Απάντηση μέχρι στιγμής δεν υπάρχει.

Πιστεύω ότι η απάντηση αυτή, θα είναι οδηγός για τη νέα περιφερειακή αρχή για το πώς θα πράξει.

Αν είναι αποφασισμένος κάποιος να κάνει το έργο και έχει φύγει ο εργολάβος, τότε πάμε στον επόμενο»

ΠΡΑΣΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ

«Το χειριζόταν ο κ.Καποδίστριας που ήταν στα ευρωπαϊκά προγράμματα και ο οποίος είχε συχνά παράπονα, ότι ο δήμος δεν συνεργαζόταν. Όμως αυτό δεν θέλω τώρα να το κρίνω.

Το αντίστοιχο έργο  στη Κέρκυρα έγινε, παρελήφθη ο εξοπλισμός, μάλιστα ήμουν παρούσα»