Ενδυνάμωση -ενίσχυση της τουριστικής ταυτότητας της Ζακύνθου |Αγγελική Αυγουστίνου:«Δημιουργούμε το νέο Branding του νησιού» - Τρεις προτάσεις – λογότυπα στην επιτροπή τουρισμού [vid]
-
«Έχουν γίνει σημαντικά έργα, όμως η προώθηση του νησιού μας θεωρείται επιβεβλημένη και πρέπει να το κάνουμε με ένα όνομα , μια ταυτότητα»
-
«Ήρθε η ώρα να επιστραφούν χρήματα στους πολίτες. Θα πρέπει να επενδύσουμε στο κομμάτι του τουρισμού που είχε μείνει πίσω»
· «Τα απορρίμματα σε ιδιώτη. Αυτό που θέλουν οι ζακυνθινοί είναι μια καθαρή Ζάκυνθος»
· «Παθογένειες 40 ετών είναι αδύνατον να αλλάξουν άρδην, μέσα σε 22 μήνες που είμαστε Δημοτική Αρχή»
· Ναυάγιο: «Το επόμενο βήμα είναι εισιτήριο για τη θέαση στο ναυάγιο»
Η Αγγελική Αυγουστίνου [Αντιδήμαρχος Τουρισμού και Επιχειρηματικότητας], μιλά στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ , με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη στο IonianRadio.gr
· «Πριν ένα χρόνο, είχαμε κάνει ηλεκτρονική διαβούλευση απευθυνόμενοι προς τους επαγγελματίες του τουρισμού. Συνεχίσαμε έντεχνα για να πάρουμε πληροφορίες και από κατά τόπους περιοχές, για να εκμαιεύσουμε τα σημαντικά στοιχεία με την υπαρχουσα κατάσταση της περιοχής, αλλά και το τι θέλουν οι άνθρωποι εκεί. Τα στοιχεία τα έχουμε δώσει στην εταιρεία και αύριο στην επιτροπή τουρισμού, το πρώτο θέμα θα είναι η παρουσίαση 3 προτάσεων από την εταιρεία που μας έχει αναλάβει. Τα μέλη θα καλεστούν να ψηφήσουν αύριο ποιο θα είναι το λογότυπο και η διαφημιστική καμπάνια του δήμου μας»
· «Τα έχω δει μόνο εγώ με τον κ.Φλουρή. Εμένα μου αρέσουν και οι 3 προτάσεις και θέλω να είναι αντικειμενικές οι απόψεις αύριο. Θα είναι κάτι πολύ σημαντικό που θα μας ακολουθεί για τα επόμενα χρόνια»
· «Και τα 3 λογότυπα σίγουρα εστιάζουν σε όλες τις πληροφορίες που έχουμε πάρει. Το μοντέλο του τουρισμού έχει αλλάξει. Χρειάστηκε πολύ δουλειά και υλικό για να καταλήξουμε σε αυτές τις 3 προτάσεις»
· «Ήρθε η ώρα να επιστραφούν χρήματα στους πολίτες. Θα πρέπει να επενδύσουμε στο κομμάτι του τουρισμού που είχε μείνει πίσω. Το ποσόν δεν είναι φοβερό για την δουλειά που έχει γίνει. Η απευθείας ανάθεση είναι 30.000 ευρώ. Με αυτό θα καλύψουμε όλη τη διαφημιστική καμπάνια μέχρι τα επόμενα δυόμισι χρόνια»
· «Οι υποδομές είναι άρρηκτα συνδεδεμένες με τον τουρισμό και με την ποιότητα ζωής πρωτίστως εμάς που μένουμε εδώ. Μιλάμε για παθογένειες ετών. Οι ίδιοι επιχειρηματίες έκαναν διαφήμιση και προωθούσαν το νησιά μας και τους ευχαριστούμε. Ο δήμος τώρα λέει, πάμε όλοι μαζί συντεταγμένα με μια κοινή διαφήμιση. Ερχόμαστε σαν δήμος να κάνουμε αυτό που έχουμε υποχρέωση. Την τουριστική προώθηση την έχει ο δήμος και είναι υποχρέωση του»
· «Παθογένειες 40 ετών είναι αδύνατον να αλλάξουν άρδην, μέσα σε 22 μήνες που είμαστε δημοτική αρχή»
· «Τα απορρίμματα σε ιδιώτη. Αυτό που θέλουν οι ζακυνθινοί είναι μια καθαρή Ζάκυνθος»
· «Έχουν γίνει σημαντικά έργα, όμως η προώθηση του νησιού μας θεωρείται επιβεβλημένη και πρέπει να το κάνουμε με ένα όνομα , μια ταυτότητα»
· Ναυάγιο: «Το επόμενο βήμα είναι εισιτήριο για τη θέαση στο ναυάγιο. Έχουν γίνει σημαντικά έργα που εξασφάλισαν την ασφάλεια και ένα πιο ανθρώπινο περιβάλλον. Το 2026 θα λειτουργήσουμε με πιο καθαρό μέρος στο πλάτωμα και με εισιτήριο που θα δώσει μεγάλο εκτόπισμα στο δήμο μας για να πραγματοποιηθούν αρκετά έργα»
Η Αγγελική Αυγουστίνου μιλά ΕΚΤΕΝΩΣ στο Ionian Radio.gr και στον Δημήτρη Τετράδη – video:
