Γιάννης Κεφαλληνός: «Η Ζάκυνθος βρίσκεται σε παρακμή …Η ποιότητα όλο πέφτει …Προωθούν τουριστικά ένα υποβαθμισμένο προϊόν»
«Καίγεται η σφαίρα και εμείς κοιτάμε πως θα προβληθούμε . Μας ενδιαφέρει μόνο το φαίνεσθε. Πάμε να ανάψουμε χριστουγεννιάτικο δέντρο και φερνουμε και καλλιτέχνες»
· «Από τα 50 μέλη της επιτροπής τουρισμού μαζεύονται τα 10 ,οι άλλοι 40; Μας παρουσιάζουν το brand name, κάτι σήματα με λουλουδάκια… Εκείνο όμως που έχει χαθεί από τη Ζάκυνθο, είναι η αυθεντικότητα …»
«Δεν μπορεί να μιλάνε για διαδικασίες για να βγάλουν το brand name. Στο τέλος θα πάμε στη διαφήμιση «Ακάκιε και μη ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι μίσκο». Εκεί θα πάμε. Και τι κάνουν; Και τι θα πούν αφού έχει υποβαθμιστεί το προιόν;»
· «Πάτρα- γίνεται λιμένας κρουαζιέρας και καθαρίζουν το λιμάνι να πηγαίνουν και με γιότ. Κέρκυρα- κτίζει μαρίνα για μέγα γιοτ και εμείς ; εμείς τι κάνουμε;»
· «Το Ναυάγιο είναι ένα ναυαγισμένο ναυάγιο. Κοντεύει να μη μείνει κολυμπηθρόξυλο. Τι συντήρηση θα του κάνουν;Και θα, θα, θα, θα….»
«Κάθε χρονιά και χειρότερα…
Τα Κρουαζιερόπλοια που θα έρθουν, θα είναι πολύ μικρής χωρητικότητας. Δηλαδή αυτό το ΑΡΕΤΟΥΣΑ των 50 ατόμων θα έρθει 20 φορές. Είναι και κάτι άλλα των 100 ατόμων. Πρόπερσι ήταν 76 αυτά που ήρθαν και ήταν μεγάλης χωρητικότητας των 1500-2000-2500 χιλιάδων ατόμων. Πέρυσι πέσαμε στα 60 μικρότερης χωρητικότητας και φέτος στα 40. Φυσικά τα θέλουμε κι αυτά, αλλά για την τοπική οικονομία δεν είναι κάτι το φοβερό»
Ο Γιάννης Κεφαλληνός [Ναυτικός Πράκτορας μιλά στην εκπομπή ΕΚΤΕΝΩΣ , με το δημοσιογράφο Δημήτρη Τετράδη στο IonianRadio.gr
· «Τράφοι. Υπάρχει γραφείο κρίσεων στο δήμο. Μπορείτε να πάτε να σας το λύσουν»
· « Βελτιωτικού χαρακτήρα παρεμβάσεις;;; που ;; το ποτάμι χθες βρώμαγε. Όχι στην εκβολή του, αλλά όλο. Βρώ-μα-γε»
· «Για τη λεπτοσπείρωση δεν μπορώ να μιλήσω, είναι εξειδικευμένο θέμα. Η μεταφορά γίνεται από τα τρωκτικά. Υπάρχουν τρωκτικά και αυτό έχει σχέση με την καθαριότητα γιατί δεν νομίζω ότι η Ζάκυνθος είναι καθαρή. Βέβαια στοιχίζει κάτι παραπάνω πάει 10 εκατομμύρια δεν χάθηκε ο κόσμος»
· «Καίγεται η σφαίρα και εμείς κοιτάμε πως θα προβληθούμε . Μας ενδιαφέρει μόνο το φαίνεσθε. Πάμε να ανάψουμε χριστουγεννιάτικο δέντρο και φέρνουμε και καλλιτέχνες. Η εξωστρέφεια δεν μπορεί να είναι σκέτη»
· « Πρέπει να κάνουμε προβολή , αλλά πως ; . Όλο λένε «για πρώτη φορά». Τι έγινε για πρώτη φορά; Πήγαν στις εκθέσεις; Εγώ από το 1980 πάω. Δεν μπορείς να πεις ότι κάνεις προώθηση προϊόντος από τη στιγμή που είναι υποβαθμισμένο. Η ποιότητα όλο πέφτει . Βέβαια υπάρχουν και εξαιρέσεις. Υποδομή δεν είναι μόνο οι δρόμοι. Και δυστυχώς πάνε άνθρωποι να κάνουν προώθηση που δεν έχουν σχέση με τον τουρισμό. Δεν μπορεί να μιλάνε για διαδικασίες για να βγάλουν το brand name. Στο τέλος θα πάμε στη διαφήμιση «Ακάκιε και μη ξεχάσεις τα μακαρόνια να είναι μίσκο». Εκεί θα πάμε. Και τι κάνουν; Και τι θα πούν αφού έχει υποβαθμιστεί το προιόν;»
· « Να κάνουμε δήθεν ότι είμαστε επιχειρηματίες; Πως θα προωθήσεις κάτι που έχει υποβαθμιστεί; Από τα 50 μέλη της επιτροπής τουρισμού μαζεύονται τα 10 και η κ.Αυγουστίνου λέει για δημοκρατικές διαδικασίες. Οι άλλοι 40; Με τι ; με τηλεπάθεια; Και μας παρουσιάζουν κάτι σήματα με λουλουδάκια»
· «Ποιο brand name; Ξέρουν τι είναι; Βrand name είναι, όταν έχει φτάσει ένα προϊόν που σε ένα επίπεδο και τότε του βγάζεις ταυτότητα. Χωρίς να έχουν ιδεα;»
· « Έχουν ασχοληθεί ποτέ με τον τουρισμό; Έχουν κάποια προϋπηρεσία κάπου; Εδώ είναι θέματα που δεν έχεις ποτέ ασχοληθεί, πόσο μάλλον να τα χειρίζεσαι. Το «πρώτη φορά» το δέχομαι μόνο στο ότι αυτοί πήγαν για πρωτη φόρα»
· «Γιατί να αλλάξει; Δεν έχει επιτυχία; Πόσο θα πληρωθεί ο κύριος που θα έρθει στη Ζάκυνθο; Δεν έχει λεφτά υποτίθεται ο δήμος και από την άλλη βλέπω λεφτά να χαλιούνται. Τι στοιχεία του δίνεις για να παρουσιάσει; Η Ζάκυνθος είναι σε παρακμή»
· «Εκείνο που ευελπιστώ είναι, κάποια στιγμή να βρεθούν άνθρωποι να αντιδράσουν, να δημιουργηθεί ένας φορέας που κόσμια θα αντιδράσει. Μα τι γνωρίζουν; Ξένες γλώσσες; Πως θα πας; Με νοήματα;»
· «Οι εκθέσεις αποδίδουν όταν πας στοχευμένα και όταν έχεις προϊόν. Τότε δεν χρειάζονταν μεγάλες παρουσιάσεις, δεν ήταν η Ζάκυνθος στα high της. Από εκεί και πέρα πρέπει να τους παρουσιάσεις αυτό που είναι πραγματικό»
· «Εδώ μαζεύεται η σάρα και το κακό συναπάντημα και μας μιλούν για νέες αγορές. Όταν δεν υπάρχει σωστή υποδομή, θα μπάσεις χαμηλού επιπέδου τουρίστες. Το μεγαλύτερο μέρος της κάστας των επισκεπτών που έρχεται δεν έχει λεφτά. Σκέπτονται τα ξενοδοχεία να σταματήσουν το μπουφέ να δίνουν γεύμα για οικονομία»
· « Γιατί δεν ψωνίζουν; Γιατί δεν έχουν λεφτά. Ποια είναι η λύση; Όταν ο τουρισμός είναι χαμηλού επιπέδου, θα αυξήσεις τις τιμές; Γιατί έτσι γίνεται στη Ζάκυνθο. Όχι. Μειώνεις τις τιμές για να μπει κόσμος. Εκείνο όμως που έχει χαθεί από τη Ζάκυνθο, είναι η αυθεντικότητα. Πέρυσι ένα φιλέλληνας τούρκος με καλά ελληνικά που ήρθε με γιότ, αναρωτήθηκε γιατί δεν ακούει στα μαγαζιά ελληνική μουσική. Από την άλλη τα εστιατόρια στη γενικότερη εικόνα γκουρμεδιάζουν. Βέβαια υπάρχουν και οι εξαιρέσεις. Εμείς έχουμε την ευθύνη γι αυτό όπως την έχουν και οι ιθύνοντες που δεν μας προτρέπουν, αλλά και αυτοί που δεν μας εμπνέουν. Αυτό συμβαίνει, γιατί είναι κατευθυνόμενοι»
· « Δεν μπορούμε να εκλέξουμε αυτούς που πραγματικά πρέπει. Παναγία βοήθα, να βρεθεί μια ομάδα που δεν θα την ενδιαφέρει η πολιτική, αλλά το να ασχοληθεί με τη Ζάκυνθο και να μην έχουμε κανέναν να μας επιβάλει. Μέχρι τώρα συμφορά έχουν φέρει. Ο κόσμος να ξεσηκωθεί. Έχει χαθεί η αυθεντικότητα. Οι ξένοι αυτό ψάχνουν, την αυθεντιότητα. Τι είναι; Το φαγητό μας , η μουσική, το περιβάλλον, τα χρώματα μας»
· «Το Ναυάγιο είναι ένα ναυαγισμένο ναυάγιο. Κοντεύει να μη μείνει κολυμπηθρόξυλο. Τι συντήρηση θα του κάνουν;Και θα θα θα θα….»
· «Πάτρα- γίνεται λιμένας κρουαζιέρας και καθαρίζουν το λιμάνι να πηγαίνουν και με γιότ. Κέρκυρα- κτίζει μαρίνα για μέγα γιοτ και εμείς ; εμείς τι κάνουμε;»
· «Κρουαζιερόπλοια. Περίπου σαν φέτος θα είναι τα κρουαζιερόπλοια που θα έρθουν, αλλά θα είναι πολύ μικρής χωρητικότητας. Δηλαδή αυτό το ΑΡΕΤΟΥΣΑ των 50 ατόμων θα έρθει 20 φορές. Είναι και κάτι άλλα των 100 ατόμων. Πρόπερσι ήταν 76 αυτά που ήρθαν και ήταν μεγάλης χωρητικότητας των 1500-2000-2500 χιλιάδων ατόμων. Πέρυσι πέσαμε στα 60 μικρότερης χωρητικότητας και φέτος στα 40. Φυσικά τα θέλουμε κι αυτά, αλλά για την τοπική οικονομία δεν είναι κάτι το φοβερό»
· «Εύχομαι να γίνει κάποια κίνηση, να δημιουργηθεί μία ομάδα για τη Ζάκυνθο. Μιλάω για ομάδες που θα αγαπάνε τη Ζάκυνθο και που θα αποδείξουν ότι τους πονάει . Να υπάρξει και ένα πιο ζεστό κλίμα, μια αυθεντικότητα στα μαγαζιά»
Ο ΓΙΑΝΝΗΣ ΚΕΦΑΛΛΗΝΟΣ μιλά ΕΚΤΕΝΩΣ στον ΔΗΜΗΤΡΗ ΤΕΤΡΑΔΗ [vid]
